2014. november 28., péntek

Prológus



Minden azon a napon kezdődött, amikor úgy döntöttem, beadom a jelentkezési lapomat egy komoly cégnél, és fel is vettek. Ezzel az volt a probléma, hogy egy teljesen idegen városba kellett költöznöm, méghozzá teljesen egyedül. Könnyen boldogultam, a fizetésem elég volt a rezsire, kajára, és még maradt is a hónap végéig, így semmiben nem szenvedtem hiányt. Amit megakartam venni, megtudtam. A családomról időközben kissé megfeledkeztem, de évente kétszer, a nagyobb ünnepeken hazautaztam, hogy velük tölthessem az évi szabadságomnak a negyedét. Helyesbítek, anyukámat és a húgomat látogattam meg, mert apámmal két éve nem beszélek. Legyen elég annyi magyarázat ehhez, hogy lelépett egy másik nővel, otthagyva anyát és Emma-t, a csőd szélén, és minden vagyonunkat lenyúlta. Ehhez az volt a magyarázata, hogy kellett a pénz az új élethez. Igen, szemrebbenés nélkül képes volt otthagyni mindent, csak hogy Sidny-vel lehessen. És ezek után még hetente hívogatott, hogy bocsássak meg neki.
De visszatérve rám, és a kezdetekre. Eleinte én voltam a világ legboldogabb embere, mert egy nívós társaságnál dolgozni nem semmi. Munka is akadt bőven, de ennek is örültem, mert szeretem a kihívásokat. De egy idő után meguntam a monoton hangulatot, az idegesítő munkatársakat. Félre ne értsétek, nem vagyok egy vadóc típus.
Három hete, egy levél csücsült az asztalomon, a kedvenc bögrém mellett.
Felszólító levél a cégtől, melyben leírták, hogy szedhetem a sátorfámat, leépítés van. Egy-két napig ki voltam bukva, és csak néztem ki a fejemből, de ez nem vall rám, szóval felálltam, bekapcsoltam a laptopom, és amíg betöltött, készítettem magamnak egy jó erős kávét. Álláshirdetéseket böngésztem, és találtam egy nekem tetsző ajánlatott. A gond csak az volt, hogy a meg szokott Seattle helyett át kellett volna mennem Queens-be. De nem tántorodtam meg, fogtam a lehetőségen, és jelentkeztem. A főnök éppen üzleti tárgyaláson volt, ezért csak az asszisztensével tudtam beszélni. Azt mondta, Mr. Payne fiatal kora ellenére nagyon bölcs, és megfontolt, és pont hozzám hasonló szakembert keres. Még pár nap várakozási idő, és megkaptam email formájában, hogy sikerült, enyém az állás. Ezért kezdtem el azonnal albérletet keresni, amire rá is akadtam. Egy rövid egyeztetés után sikerült lebeszélnem a tulajjal, és át is cuccolhattam. A legjobb barátom segített ebben, aki a legjobban ellenezte a kirúgásomat. Harry is az igazgatóságnál dolgozik, és természetesen ő is értesült arról, hogy megkaptam a végkielégítésemet. És elbocsátottak.
Szóval az én göndörfürtű legjobb barátom segített nekem az új élet kezdetében. Sokan gondolták azt régen, hogy egy párt alkotunk, de természetesen ezt mindig cáfoltuk, hiszen Harrynek barátnője van. Nálunk ez sosem okozott nehézségeket, hiszen Eleanorral is remek a kapcsolatom, igazán elbűvölő lány. Sose volt féltékeny, de mi nem is adtunk rá okot, hiszen mindig úgy viselkedünk, mint két állat.
Már megint elkalandoztak a gondolataim. Szóval, felvettek, átköltöztem, és holnap lesz az első napom. Kicsit tartok tőle, ugyanis ez nem olyan nagy cég, mégis országszerte ismert, megbízható csapattal, nagy irodaházzal. A főnököm Mr. Payne lesz, az első héten körülötte kell lennem, hogy mindent elsajátítsak a szakmából. Igazából fogalmam sincs, mire számítsak, ezért kicsit utána olvastam a neten a cégnek. Hát, csupa jót írtak:

A híres cég egy fiatal, ámbár igen gazdag, és rendkívül tehetséges férfi, Liam Payne munkássága. Mindent saját kezűleg épített fel, és ingatlanok eladásával foglalkozó cége mellett még sikeres üzletember, számos konferencián vesz részt, emellett a nők körében is sikeres. A Royal Realtor kevés munkással rendelkező cég, de nagy érdeklődést mutat az Amerikai Egyesült Államok, és már most a világ egyik legismertebb cége. Gratulálunk Mr. Payne-nek, sikerült elérnie azt, amit sok ezren akarnak, és ezt mind nem túl bőkezű családi anyagi támogatással. Kiszivárgott, hogy hamarosan egy új munkatárssal bővül a Royal Realtor csapata, de az illetőről eddig semmit nem tudni, csupán azt, hogy nő, és a főnökkel egykorú, azaz huszonöt éves. Hamarosan újabb fejleményekkel érkezünk a cég jövőjéről, addig is olvassák előző cikkünket az ingatlanügynökségről.

Az EBCD csapata

Nos, ez még elég friss cikk volt, mindössze tegnap került ki, de a nézettség máris az egekben van, kommentáradat az oldalon az új ember kilétéről, néhány bunkó komment, de emellett örömteli megjegyzések is érkeztek. Úgy tűnik, már az egész világot lázba hozta az én életem. Még nem tudom, mit hoz az első napom a Royal Realtornál, de az biztos, hogy ez hosszabb életű lesz.



1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Engem érdekelne a sztori, már fel is iratkoztam! Mikor lesz fent az 1. rész? *-*

    VálaszTörlés